سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل قیاس نیست

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل مقایسه نیست

 مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان غربی گفت: سختی کار زندانبانی با سایر مشاغل قابل مقایسه نیست.

 جلیلی با تبریک اعیاد شعبان، یکدلی، اتحاد، همبستگی و انسجام بین کارکنان زندان‌های استان را رمز موفقیت بیش از پیش امر زندانبانی در این استان دانست.

مدیر‌کل زندان‌های آذربایجان غربی افزود: از سیاست‌های کلان رییس سازمان زندان‌ها در درجه اول تامین امنیت مراکز اصلاح و تربیت است، سپس پرداختن به برنامه‌های فرهنگی تربیتی و مددکاری و سایر امور زندانبانی.

وی رسیدگی به حق و حقوق پرسنل و کارکنان زحمتکش زندان را از اهم برنامه‌های مدیریتی خود توصیف کرد و گفت: معتقدم کار کردن در محیطی مانند زندان با سایر سازمان‌ها و ارگان‌های تفاوت زیادی دارد.

جلیلی با تاکید بر اینکه هر مسئول و کارمندی که در پیکره سازمان کار می‌کند باید یک فاکتور خود ارزیابی داشته باشد تا با خودارزیابی بتواند نقاط ضعف خود را شناسایی و رفع و نقاط قوت را تقویت کند.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با اشاره به رسالت مددکار در زندان‌ها گفت: فعالیت‌های مددکاری نماد کار سازمان است. اقشار آسیب دیده جامعه چشم و امیدشان به تلاش مددکاران اجتماعی در زندان‌هاست تا این افراد با پیگیری مسائل و مشکلات زندانیان گرفتار در زندان به این قشر آسیب دیده کمک کنند.

منبع : ایسنا