مسئولان قضایی امانتدار عدالت در جامعه اسلامی هستند

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت تعامل شایسته و مساعدت جمعی حوزه‌‎های قضایی لرستان گام بلندی در راه دستیابی به اهداف عالیه دستگاه قضایی محسوب می‌شود


رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان گفت: تعامل شایسته و مساعدت جمعی حوزه‌‎های قضایی لرستان گام بلندی در راه دستیابی به اهداف عالیه دستگاه قضایی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، کاظمی در مراسم معارفه دادستان‎های شهرستان‎های پلدختر، نورآباد، کوهدشت، الشتر و ازنا گفت: به دلیل مهم و حساس بودن امر قضاء، داشتن تقوای الهی و ایمان راسخ از جمله ضروریات جدایی‌ناپذیر در این زمینه است.

کاظمی خاطرنشان کرد: نقش دادستان در هر شهرستان به لحاظ اینکه به عنوان مدعی‎العموم مردم قرار دارد بسیار خطیر و در عین حال ارزشمند است، بنابراین باید با اتکال به خدای متعال و مدیریت صحیح قضایی باعث جلوگیری از جرائم گوناگون در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: تعامل شایسته و مساعدت جمعی حوزه‌‎های قضایی لرستان گام بلندی در راه دستیابی به اهداف عالیه دستگاه قضایی است، از این جهت همه ما امانتدار عدالت در جامعه اسلامی و حافظان خون شهدا هستیم و وظیفه داریم به استناد قرآن کریم و قانون، امورات قضایی ملت و مردم را به نحو صحیح و احسن انجام دهیم و در این راه هیچ واهمه‎ای نداشته باشیم.

رییس حفاظت اطلاعات دادگستری لرستان در پایان با آرزوی موفقیت برای دادستان‎های قبلی با معرفی دادستان‎های جدید عزم جدی برای دستیابی به جامعه‎ای پاک و عاری از جرائم در جامعه را خواستار شد.

لازم به ذکر است بهاروند به عنوان دادستان شهرستان پلدختر، رومیانی به عنوان دادستان شهرستان دلفان (نورآباد)، همتی به عنوان دادستان شهرستان سلسله (الشتر)، حسینی به عنوان دادستان شهرستان کوهدشت و صالحی به عنوان دادستان شهرستان ازنا منصوب شد.

منبع : وب سایت ایسنا