لایحه حمایت از بزه دیدگان به تصویب کمیسیون لوایح دولت رسید

معاون پارلمانی وزیر دادگستری با تاکید بر اهمیت و ضرورت لایحه حمایت از بزه‌دیدگان، ادامه داد خوشبختانه به دلیل اهمیت موضوع این لایحه، نظر دولت، مجلس و قوه قضاییه در جهت تصویب آن مثبت و موافق است

معاون پارلمانی وزیر دادگستری با تاکید بر اهمیت و ضرورت لایحه حمایت از بزه‌دیدگان، ادامه داد: خوشبختانه به دلیل اهمیت موضوع این لایحه، نظر دولت، مجلس و قوه قضاییه در جهت تصویب آن مثبت و موافق است.

 معاون پارلمانی وزیر دادگستری گفت: لایحه حمایت از بزه‌دیدگان به منظور کمک به قربانیان جرائم در نظر گرفته شده که نیازمند کمک فوری هستند.

به گزارش رساله حقوق به نقل از باشگاه خبرنگاران”عبدالعلی میرکوهی”، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از بزهکاران اظهار داشت: این لایحه به تصویب کمسیون لوایح دولت رسیده و در هیئت محترم وزیران در دست بررسی است.

معاون پارلمانی وزیر دادگستری با تاکید بر اهمیت و ضرورت  لایحه حمایت از بزه‌دیدگان، ادامه داد: خوشبختانه به دلیل اهمیت موضوع این لایحه، نظر دولت، مجلس و قوه قضاییه در جهت تصویب آن مثبت و موافق است.

میرکوهی تصریح کرد: این وظیفه به عهده وزارت دادگستری محول شده تا با تشکیل کارگروه‌ها به افرادی که ازسوی مراجع قضایی معرفی می‌شوند، کمک شود.

وی در ادامه افزود: با تصویب لایحه حمایت از بزه‌دیدگان، افرادی که زیان‌ وارده به آنها جبران نشده و شدیدا نیازمند کمک هستند، بخشی از خسارتشان جبران خواهد شد.

معاون پارلمانی وزیر دادگستری با اشاره به بودجه اختصاص یافته به لایحه حمایت از بزه‌دیدگان در پایان خاطرنشان کرد: بودجه و اعتبار اختصاص یافته به این مهم، بسیار محدود است، بتابراین امید است با تصویب این لایحه و تامین بودجه مناسب، این تکلیف شرعی و اجتماعی با جدیت بیشتری ادامه یابد.

منبع : رساله حقوق