در آزمون وکالت 97 سوالی از قانون اصلاح قانون صدور چک طرح نخواهد شد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ابلاغ قانون اصلاح قانون صدور چک، گفت که در آزمون وکالت سال 1397، سوالی از قانون مذکور طرح نخواهد شد

رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ابلاغ قانون اصلاح قانون صدور چک، گفت که در آزمون وکالت سال 1397، سوالی از قانون مذکور طرح نخواهد شد.

مرتضی شهبازی نیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 97 از امروز و اطلاع رسانی در مورد شرایط رفع نقص اطلاعات شرکت در آزمون بر روی سایت سازمان سنجش کشور، اظهار کرد: ظاهرا در اطلاعیه‌ای اعلام شده بود که مدت زمان آزمون 120 دقیقه ذکر شده در حالی که ما توافق کرده بودیم که 15 دقیقه به زمان این آزمون اضافه شود.

وی تصریح کرد: این 15 دقیقه اضافه خواهد شد و مشکلی از این جهت نیست. آن اطلاعیه هم اصلاح خواهد شد. در کارت هم زمان 135 دقیقه درج شده است.

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به اصلاح قانون چک در روزهای اخیر  و در رابطه با دغدغه احتمالی داوطلبان آزمون وکالت 97 در این باره، تاکید کرد: به دلیل اینکه این اصلاحیه اخیرا اتفاق افتاده است طبیعی است که از دواطلبان انتظار نمی‌رود که اطلاعات کاملی در رابطه با این قانون داشته باشند بنابراین از این قانون سوالی طرح نخواهد شد.

منبع : ایسنا