اطلاعیه شروع دوره 183 کارآموزی قضایی تهران

مراسم افتتاحیه دوره 183 کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران در 4 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد

مراسم افتتاحیه دوره 183 کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران در 4 مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

داوطلبان تصدی امر قضا که برای شرکت در دوره 183 کارآموزی قضایی مرکز آموزش تهران فراخوان شده‌اند، برای تشکیل پرونده، حضور در جلسه توجیهی و شرکت در آموزش‌ها شنبه - 4 مهرماه - به مرکز آموزش قضات مراجعه کنند.

همراه داشتن 6 قطعه عکس 4*3 رنگی جدید، تصویر تمام صفحات شناسنامه خود و همسر (در قطع A4)، تصویر کارت ملی خود و همسر (در قطع A4)، تصویرگذرنامه خود و همسر (در قطع A4)، تصویر آخرین مدرک تحصیلی در قطع (A4)، تصویر کارت پایان خدمت (در قطع A4) و تصویر گواهی نامه آموزش های ICDL (مهارت‌های 1، 2و 7)، برای انجام امور مربوط به ثبت نام و تشکیل پرونده الزامی است.

مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی در همان روز از ساعت 10صبح الی 12 ظهر در سالن کنفرانس مرکز آموزش قضات برگزار می شود. کلاس های آموزشی نیز از ساعت 14 عصر همان روز مطابق با برنامه ای که در جلسه توجیهی ارائه می‌شود، تشکیل خواهد شد.

عدم حضور در تاریخ یاد شده به منزله غیبت و انصراف از شرکت در دوره کارآموزی قضایی تلقی می شود. شایسته است کارآموزان متقاضی اسکان در خوابگاه، با توجه به فشردگی آموزش ها و میسر نبودن مراجعه به محل سکونت تا قبل از پایان هفته، وسایل شخصی ضروری را همراه داشته باشند.

منبع : ایسنا