تاکید دادستان نظامی تهران بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات در نیروهای مسلح

دادستان نظامی استان تهران در جریان بازدید از ندامتگاه نیروی انتظامی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات در نیروهای مسلح تاکید کرد

دادستان نظامی استان تهران در جریان بازدید از ندامتگاه نیروی انتظامی بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات در نیروهای مسلح تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی در جمع مددجویان این ندامتگاه گفت: هر نظامی، دارای ساختار مشخصی است و افرادی که در آن فعالیت می کنند باید تابع قوانین و مقرراتی باشند.

وی افزود: نیروهای مسلح نیز به دلیل اهمیت و حساسیت وظایفی که دارند به منظور حفظ نظم و اقتدار باید در چهارچوب یکسری قوانین و مقررات عمل کنند تا بتوانند به درستی از امنیت کشور دفاع کنند.

بهرامی تصریح کرد: گذراندن خدمت سربازی برای همه جوانان به منظور پاسداری از کشور یک ضرورت است تا دشمن نتواند به مال و ناموس ما تعرض کند.

وی تکریم پدر و مادر را مهم توصیف کرد و افزود: یک جوان نباید با اعمال و رفتارش موجب اذیت و آزار والدین شود بلکه با حرکت در مسیر درست زندگی، پیوسته به آنها خدمت کند چون در غیر این صورت تبعات بدی در انتظارش است.

وی در ادامه بر اهمیت نماز جماعت و اول وقت تاکید کرد و گفت: نماز راه ارتباط با خداست و اگر کسی با خدا رابطه داشته باشد خلاف نمی کند و از فساد و فحشا دور می ماند.

دادستان نظامی تهران و هیات همراه سپس از نزدیک با تک تک مددجویان نظامی گفت و گو کرده و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

در این بازدید، عباس رضا پارساپور معاون دادستان نظامی تهران در اجرای احکام و جمال الدین دقیقی دادیار ناظر زندان دادسرای نظامی تهران نیز حضور داشتند.

منبع : ایسنا