رانندگان برای دریافت ریز صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود به سایت راهور 120 مراجعه کنند

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت رانندگان پیش از سفرهای نوروزی نسبت به پرداخت جرایم معوقه خود اقدام کنند تا در نوروز با مشکلی مواجه نشوند

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان پیش از سفرهای نوروزی نسبت به پرداخت جرایم معوقه خود اقدام کنند تا در نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، سرهنگ احمد کرمی با اشاره به نزدیکی به روزهای پایانی سال گفت: رانندگان پیش از سفرهای نوروزی نسبت به پرداخت جرایم معوقه خود اقدام کنند تا در نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: برابر قانون خودروهایی که بیش از یک میلیون تومان بدهی جریمه دارند توسط ماموران پلیس راه و راهور در صورت مشاهده تا زمان پرداخت بدهی جریمه توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در خصوص راه‌های مشاهده آخرین صورت وضعیت خلافی خودروها گفت: رانندگان می‌توانند برای دریافت ریز تخلفات و آخرین صورت وضعیت تخلفات خود به سایت راهور 120 به نشانی www.rahvar120.ir مراجعه و از سمت راست گزینه "استعلام میزان تخلفات رانندگی" را انتخاب کنند و با وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو از ریز تخلفات خود مطلع شوند.

به گفته وی رانندگانی که تخلفی نداشته باشند پس از وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو با فرم خالی ریز تخلفات مواجه می‌شوند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: همچنین رانندگان می‌توانند با ارسال VIN درج شده در پشت کارت خودرو خود که به صورت عمودی درج شده است به سامانه پیامکی 1101202020 از رقم کلی جریمه رانندگی خود مطلع شوند.

به گفته وی مراجعه به مراکز پلیس +10 نیز یکی دیگر از راه‌های دسترسی به ریز تخلفات رانندگی است.

منبع : خبرگزاری فارس