هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح ، کمک به اجرای ماموریت ها است

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با ارسال لوحی از تعامل خوب فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با این سازمان و تلاش آنان در امر پیشگیری از وقوع جرم تقدیر کرد

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با ارسال لوحی از تعامل خوب فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با این سازمان و تلاش آنان در امر پیشگیری از وقوع جرم تقدیر کرد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان به همراه دادستان نظامی استان با حضور در دفتر کار سردار سیدحسین مرتضوی و سردار حسین رحیمی این لوح را به آنان تقدیم کرد.

مرتضی تمیزی در دیدار با سردار مرتضوی فرمانده سپاه استان ضمن تقدیر از تعامل خوب و ارزنده این نهاد با سازمان قضایی نیروهای مسلح از میزبانی مطلوب بیست و یکمین مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم تشکر کرد و گفت: عملکرد سپاه در خصوص جذب و مشارکت اقوام و طوایف بسیار خوب بوده است.

وی گفت: با نظارت مستمر بر نیروهای به کار گرفته شده در طرح های امنیتی، به خصوص در زمان گزینش، از بروز چالش های امنیتی می توان جلوگیری کرد.

در ادامه، محمد میرشکاری دادستان نظامی استان گفت: برای آموزش نیروهای مردمی باید تدابیری اندیشیده شود.

همچنین رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در دیدار با سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان گفت: هدف سازمان قضایی نیروهای مسلح حفظ اقتدار و کمک به اجرای مأموریت‌های نیروهای مسلح است.

مرتضی تمیزی ضمن تشکر از تلاش‌ها و مجاهدت های کارکنان خدوم نیروی انتظامی و آمادگی مطلوب آنان در جهت اجرای ماموریت‌ها گفت: مردم بر کردار و رفتار ما قضاوت می کنند؛ لذا با رعایت قانون و سعه صدر با آنان برخورد کنیم و شایسته است برای آموزش مأمورین برنامه ریزی بیشتری صورت پذیرد تا نارضایتی ایجاد نشود.

در ادامه، دادستان نظامی استان با اشاره به اینکه قانون به کارگیری سلاح، نیروهای مسلح را مجاز به تیراندازی نموده اما ملزم به تیراندازی نکرده است، افزود: اگر قانون به کارگیری سلاح و شرایط تیراندازی به طور مستمر در جلسات و آموزش ها برای نیروها گفته شود، تأثیر خوب و به سزایی در کاهش تیراندازی های بی مورد خواهد داشت.

محمد میرشکاری افزود: یکی از سیاست ها و اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح استانداردسازی بازداشتگاه های استان است و در همین راستا در قدم اول از بازداشتگاه های انتظامی بازدید به عمل خواهد آمد.

سپس سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی استان نیز از تعامل ارزنده سازمان قضایی نیروهای مسلح تقدیر کرد و گفت: رفتار محترمانه در برخورد با مردم سرلوحه انجام وظایف ما می باشد و به نیروها بر حفظ حرمت و حقوق شهروندان تأکید شده و در همین رابطه از دستگاه قضایی می خواهیم از برخورد بد مأمورین با مردم گذشت نکنند.

منبع : ایسنا